drzwi drewniane zewnętrzne
drzwi drewniane zewnętrzne, drzwi wewnętrzne gdańsk

Ze zbiornika woda przeplywa do koszulki cylindra i chlodzi ja

Posted in Uncategorized  by admin
February 17th, 2019

Smarowanie miejsc niedostępnych w czasie pracy silnika odbywa się samoczynnie pod ciśnieniem z centralnego zbiornika olejowego, umieszczonego na komorze korbowej. Zbiornik połączony jest z komorą korbową rurką ze specjalnym zaworem zbudowanym w ten sposób, że olej w zbiorniku znajduje się przez cały czas pod ciśnieniem równym największemu ciśnieniu w komorze korbowej. Pod ciśnieniem tym olej podawany jest rurką przez smarowniczki kroplowe do tłoka, sworznia tłokowego, pierścieni tłokowych i łożyska korbowego. Do łożyska korbowego olej doprowadza się nie bezpośrednio przez smarowniczki, lecz przy pomocy pierścienia smarowniczego. Smarowniczki kroplowe regulowane są na podawanie 12-15 kropel oleju na minutę. Nadmierny dopływ oleju do cylindra wywołuje tworzenie się nagaru i przedwczesny zapłon paliwa. Ponieważ przy spalaniu paliwa wytwarza się w cylindrze bardzo wysoka temperatura (1600-1800°), należy koniecznie go chłodzić. W tym celu stosuje się specjalny zbiornik chłodzący o pojemności nie mniejszej niż 5 m-. Woda . chłodząca ma obieg termosyfonowy. Ze zbiornika woda przepływa do koszulki cylindra i chłodzi ją. Gorąca woda mająca mniejszy ciężar właściwy unosi się do góry rurą doprowadzającą i powraca do zbiornika. Ustawienie i rozruch silników stałych. Silnik należy ustawić na specjalnym fundamencie, który nie powinien się łączyć z budynkiem, aby uniknąć jego wibracji. Przy ustawieniu do pracy silnika przewoźnego, wózek mocuje się specjalnymi klinami. Przed rozruchem silnika należy dokładnie sprawdzić stan wszystkich jego części oraz stan oleju w systemie smarowania i wody w zbiorniku. [przypisy: omnidruk, blokaut, sanipor ]

Tags: , ,

Comments are closed.

Powiązane tematy z artykułem: blokaut omnidruk sanipor